Siirry pääsisältöön

Current Status

Not Enrolled

Price

Closed

Get Started

This course is currently closed

Vastuullinen puhtauspalveluala (selkokieli)

Vastuullinen puhtauspalveluala

Tervetuloa opiskelemaan vastuullista puhtauspalvelualaa!

Vastuullisuus tarkoittaa ihmisistä ja ympäristöstä huolehtimista. Vastuullisuus on tärkeää puhtauspalvelualalla. Työntekijän valinnat ja työn laatu vaikuttavat ympäristöön, ihmisten terveyteen ja siihen kuinka kauan tiloja voi käyttää. Opiskelumateriaali ja testit auttavat sinua tekemään työsi kestävästi ja vastuullisesti.

Ammattilaisen kädenjälki tunnettiin aikaisemmin nimellä Ympäristöosaava ammattilainen.

Ohjeet kurssin suorittamiseen

Kurssissa on kuusi osaa eli moduulia. Jokaisessa moduulissa on 5−13 oppituntia. Yhden oppitunnin opiskeluun kuluu 5−15 minuuttia. Jokaisen moduulin jälkeen on testi.

Kurssin alareunassa on Anna palautetta -lisäosa. Voit antaa sitä kautta palautetta kurssista milloin vain.

Kurssin osat suoritetaan järjestyksessä. Pääset suorittamaan seuraavaa osaa, kun ensimmäinen osa on suoritettu.

Aloita kurssi klikkaamalla alla olevaa ensimmäisen moduulin nimeä

Current Status

Not Enrolled

Price

Closed

Get Started

This course is currently closed
Ostoskori